Xiaomi Mi Mix Alpha

Xiaomi Mi Mix Alpha

Xiaomi Mi Mix Alpha is Candybar, Touchscreen Android Smartphone from Xiaomi which runs on Android OS, v10.0. Xiaomi Mi Mix Alpha is available in Black color and 241 g (8.50 oz) of weight. Xiaomi Mi Mix Alpha has 7.92 inches Flexible Super AMOLED capacitive touchscreen display. Xiaomi Mi Mix Alpha is powered by Octa-core (1x2.96 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.8 GHz Kryo 485) CPU, Qualcomm SDM855 Snapdragon 855+ (7 nm) Chipset and Adreno 640 (700 MHz) GPU along with 512GB 12GB RAM, UFS3.0.Additional features of Xiaomi Mi Mix Alpha are Active noise cancellation with dedicated mic. Xiaomi Mi Mix Alpha has 3G, WIFI, Bluetooth, GPS connectivity options on board.
#Google #Android #Smartphones #OS #News @ndrdnws #ndrdnws #AndroidNews

Popular Posts:

Do more from your inbox with Gmail Add-ons

Apple is postponing new iOS features in favor of reliability and performance

Jurassic VR - Google Cardboard

Samsung is preparing improved 8K TV upscaling tech for CES 2020 lineup

Your monthly update has arrived